(066)868-86-70 Kharkiv
(098)837-72-70 Kharkiv
calls accepted 10:00-15:00,15:40-18:00

0

Покупка та оплата

Щоб виставити Вам рахунок, ми спочатку збираємо замовлений товар. Ми намагаємося обробити максимальну кількість замовлень. У пік сезону (жовтень, листопад, грудень) обробка замовлення може зайняти більше часу, до 48 годин з моменту отримання замовлення. Після обробки замовлення, Ви отримаєте оповіщення та/або лист з реквізитами на оплату. Будь ласка, обов'язково вказуйте при оплаті прізвище оформив замовлення і / або номер замовлення. Безіменні суми найчастіше впізнати неможливо. Відправка товару відбувається на наступний день після надходження оплати. Звертаємо увагу, що рахунок дійсний протягом 2-х днів, неоплачений в 2х денний термін замовлення автоматично анулюється в системі.

1. Служба доставки "Нова пошта". Адреса сайту і розрахунок вартості на сайті www.novaposhta.ua Відправка здійснюється по передоплаті банківським переказом. Одержувач зобов'язаний при собі мати паспорт та знати номер декларації, інформацію про яку ми повідомляємо оповіщенням після відправки. Увага: тільки протягом 3х робочих днів зберігання посилки безкоштовно, після стягується за зберігання за тарифами перевізника, подробиці на сайті перевізника.

Шановні кліенти, звертаємо Вашу увагу, що з червня 2020 р служба доставки Нова пошта зобов'язує всіх відправників упаковувати посилки згідно певних стандартів компанії. Що, відповідно, збільшує вартість доставки. Більше інформації та виникаючі питання / скарги можете залишити на сайті Нової почти. https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/Pravila_Pakuvannya.pdf 

2. Укрпошта. Адресу сайту і розрахунок вартості можна дізнатися на сайті www.ukrposhta.ua Вартість пересилання і упаковки включається в платіж. Всі замовлення відправляються цінною посилкою. Зверніть увагу, що компанія Укрпошта стягує додакову оплату за зберігання посилки (після отримання Вами повторного повідомлення).

3. Банківський переказ. Після підтвердження Вами замовлення, на Ваш номер телефону прийде оповіщення з реквізитами ФОП ПриватБанку на оплату. Поле оповіщення невелике і не може містити розгорнуті реквізити. Розгорнуті реквізити будуть вислані Вам на вказану Вами пошту. Або оплата за посиланням, посилання-інвойс буде надіслано після обробки замовлення

При оплаті через касу, банкомати або перекладом з іншого банку використовуйте дані розрахункового рахунку (IBAN), вислані Вам на електронну пошту або оповіщення. У графі "призначення платежу" будь ласка вказуйте номер замовлення і ПІБ покупця. Банківські послуги оплачує покупець. Після надходження грошей на рахунок, протягом двох днів здійснюється відправка.

4. Оплата замовлень на відправку закордон. Якщо ви володар рахунку в українському банку - оплата призводиться на рахунок ФОП за реквізитами. Якщо ви не є клієнтом украінських банків, ми пропонуємо скористатися системами грошових переказів Western Union, MoneyGram тощо.

5. Відправлення закордон
Ми здійснюємо відправлення закордон через  УкрПошта та Нова Пошта, за тарифами перевізника або сторонніми незалежними перевізниками на ваш вибір. Звертаємо вашу увагу, що за правилами офіціальних поштових перевізників доставка в іншу країну здійснюється за 100% передоплатою. Це означає, що вам потрібно сплатити доставку разом із замовленням, до його отримання. Кожна посилка буде мати різну вартість та час доставки, залежно від країни доставки та об'ємної ваги посилки, подробиці уточніть по імейлу inetmag@yarn.com.ua або на сайті перевізника. Якщо ви бажаєте надіслати посилку третій особі (сторонньому незалежному перевізнику, знайомому, родичу), будь ласка, вказуйте цю інформацію в коментарях до замовлення, при оформленні замовлення на сайті.

Страхування посилок у перевізника здійснюється на суму 100% від вашого замовлення. Це робиться на випадок, якщо в дорозі щось станеться з посилкою. За наявності страховки перевізник зобов'язаний відшкодувати вам збитки у розмірі страховки. Деталі на сайті перевізника.

Звертаємо вашу увагу, що посилка стає 100% відповідальністю перевізника, у момент її передачі до перевізника. Всі претензії щодо збереження, цілісності та часу доставки ви зможете пред'явити обраному вами перевізнику.

УВАГА!! За міжнародними правилами перевезення, кожна країна стягує мито на імпортовані посилки, розмір мита уточнюйте у поштовому офісі населеного пункту, країни вашого перебування або на сайті гарячої лінії державного органу, який здійснює митний контроль у країні вашого перебування. Ми не можемо цього змінити і не несемо відповідальності за будь-які додаткові витрати на посилку, що перетинає кордон України. Претензії щодо додаткового мита ви зможете пред'явити місцевому органу управління, який здійснює митний контроль у країні вашого перебування.

Доставка із інтернет-магазину здійснюється виключно на адресу вказану покупцем при оформленні замовлення.
Основний пункт відправлення – місто Харків. Наявність товару в інших містах уточнюйте у менеджера або в самих магазинах.
Пересилка товару за замовленнями між нашими магазинами не проводиться

6. Повернення/обмін товару можливо здійснити протягом 14 днів з моменту покупки згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, тощо. Здійснення обміну/повернення товару проходить за рахунок покупця. Якщо ви придбали товар у нашому інтернет магазині, повернення або обмін можна здійснити тільки через інтернет магазин. Повернення або обміну товару, придбанного у інтернет магазині, через фізичні магазини неможливе, через те що підставою для цього є чек виданий конкретним підрозділом.


Для здійснення повернення вам необхідно звʼязатися з нами за імейлом inetmag@yarn.com.ua з описом причини поверення/обміну та номером вашого замовлення. Після отримання інформації на вашу електронну адресу, у посилку необхідно вкласти товар на повернення, чек та заяву про повернення/обмін товару з інформацією з нашого листа. У заяві також необхідно зазначити свої прізвище, ім’я, по батькові та контактні дані (телефон, імейл адреса), банковські дані (ЄРДОПУ, МФО, IBAN, номер рахунку та номер картки), слід вказати, коли і який товар був придбаний, за яку ціну, а також вказати, що річ не підійшла вам за хочаб однією з таких характеристик: форма, габарити, фасон, колір або інші причини і тому не може бути ним використаний Вами за призначенням, число та підпис. Звертаємо вашу увагу, що ми можемо повернути кошти на будь-яку картку або рахунок, окрім зарплатних карток, будьласка майте це на увазі під час заповнення заяви. Після отримання нами посилки, поверення коштів може зайняти до 7 робочих днів, в залежності від вашого банку (подробиці про термін поверненя коштів на рахунок можна дізнатися у вашого банку). 


УВАГА!! Спиці, вʼязальні аксесуари та відмотана під замовлення пряжа на конусах обміну та поверненню не підлягають. 


Якщо ви помилилися із замовленням спиць, будьласка не розкривайте іх та одразу сконтактуйте із нами за імейл адресою inetmag@yarn.com.ua . Спиці та аксесуари з порушенним пакуванням (відкриті та з порушенною захисною біркою) обміну та поверненню не підлягають. 


Невідмотана пряжа в бобінах підлягає поверненню протягом 14 днів, тільки за умови придбання цілого конуса з оригінальними розпізнавальними знаками (“рідний” конус з біркою). Якщо пряжа була перермотана на неоригінальний (пластиковий або паперовий) конус, звʼязана та потім розпущена, якщо з бобіни відмотали шматочки на зразки, вона автоматично втрачає товарний вигляд, та обміну та поверненню не підлягає. 


Якщо вам попався бракований товар, бульласка, надішліть імейл з детальним описом проблеми, фото та номером замолення на імейл info@yarn.com.ua та ми допоможемо вам якомога скоріше. Кожний випадок розглядається окремо. 


Замовлення через сайт зробити дуже просто, весь товар, який Ви бачите, є в наявності.

Зробити замовлення:

Крок 1 - каталог.

Крок 2 - країна виробник.

Крок 3 - вибираємо артикул.

Крок 4 - вибір кольору, курсором робимо клацання в полі для кількості, прибираємо нуль і ставимо бажану кількість мотків / упаковок і натискаємо на кошик тут же. Увага - не забуваємо натискати кошик, переходячи до наступного кольору. Також просимо врахувати, що при натисканні на кошик кількість не буде Плюсувати в замовлення, а вводиться нове значення. Тобто, якщо Ви ввели в замовлення 3 уп. натиснули "додати", а потім набрали 5 упаковок і натиснули "додати", то в замовленні буде не 5 + 3 = 8 упаковок, як було раніше, а останнє введене, тобто 5 уп.

Ви можете вільно переходити з однієї сторінки каталогу в іншу, товар буде залишатися в кошику.

Крок 5 - щоб завершити замовлення, перейдіть в верхній правий кут екрану, в "велику кошичок". При натисканні бачимо пропозицію зайти в кошик, де ви можете ще раз переглянути замовлення і відредагувати його або, якщо немає необхідності, можна відразу натиснути "« оформити замовлення ». Ми рекомендуємо перевірити вказану кількість. Не забудьте вказати свій телефон і бажаного перевізника (доставку) . Якщо в нашій формі немає потрібного вам перевізника, то допишіть в полі інший спосіб доставки "зручного перевізника.

Крок 6 - в розділі "примітка" - напишіть, якщо необхідно, додаткову інформацію, щоб не витрачати час на телефонні переговори.

Ми завжди раді надати допомогу з складанні замовлення, відповімо на будь-які питання.


УВАГА! Шановні клієнти , НЕ СПЛАЧУЙТЕ БЕЗ ПІДТВЕРДЖЕННЯ менеджера!! Якщо наші менеджери з вами не звʼязались, то ми вашу оплату НЕ ідентифікуємо та НЕ зарахуємо

ПриватБанк

ФОП Приз О.О.

ЄДРПОУ/ІПН 2921720568

IBAN UA323515330000026003052238404